مرکز استیل

ساخت وبلاگ

ترکیب شیمیایی ورق استیل متشکل شده از درصد بالایی از آهن، حداکثر ۱٫۲ درصد کربن و وجود عناصر کروم و نیکل. در واقع کروم و نیکل موجب می گردند این نوع ورق فولادی غیر فعال شود و مقابل خوردگی مقاومت بالایی داشته باشد و کاربرد های زیادی در صنایع گوناگون داشته باشد. لازم به ذکر است که وجود عنصر مولیبدن در ترکیب شیمایی این فلز نیز باعث می شود مقاومت بسیار بالایی در مقابل خوردگی به خصوص در محیط های اسید های کاهنده داشته باشد.

ورق گالوانیزه یکی از محصولات فولادی تخت است که به اندازه چند میلی متر پوشش فلز  بر روی سطح آن به کار می رود. در صورتی که ورق استیل شبیه دیگر محصولاتی که از جنس استیل مانند پروفیل استیل و لوله استیل هستند  در ترکیب شیمیایی خود فلزات گران قیمتی چون کروم، نیکل و مولیبدن دارد.ورق استیل در ابعاد مختلفی در بازار وجود دارد و معمولا ضخامت کمی دارند. سطح صاف و صیقلی آن در نتیجه صیقل دادن سطح آنهاست. کیفیت این نوع ورق زمانی معلوم می شود که به مرور زمان نسبت به خوردگی مقاومت خود را حفظ کند.

مرکز استیل...
ما را در سایت مرکز استیل دنبال می کنید

برچسب : ورق استیل, ورق گالوانیزه, پروفیل استیل, لوله استیل, نویسنده : مرکز استیل markazsteel بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 11 / 3 / 1401 ساعت: 17:56